Druhý dodatek dovolání ze dne 16.5.2016



BURGET KALABIS
advokátní kancelář, s.r.o.

Aloise Krále 10, 796 01 Prostějov
www.burgetkalabis.cz
burgetkalabis@burgetkalabis.cz
Tel./Fax: 582 349 506


Sp. zn.: 15-0478
Nejvyšší soud ČR
Burešova 20
657 37 Brno

Vyřizuje: Mgr. Jakub Burget


ke sp.zn.: 6 Tdo 323/2016



Prostějov 16.05.2016


Trestní věc:          Mgr. Dušan Dvořák, nar. 12.01.1962, bytem Tylova 963/2, 772 00 Olomouc   
                  
obhájce Mgr. Miroslavem Burgetem, advokátem, AK Prostějov


pro zabrání věci


Dodatek k dovolání II.

proti usnesení č.j. 3 Nt 1151/2014-411 Okresního soudu v Prostějově ze dne 26.05.2015 ve spojení s
usnesením Krajského soudu v Brně,
č. j. 5 To 317/2015

elektronicky
přílohy 5 x
datovou zprávou ( kccaa9t)

         Na základě pokynu klienta předkládám dodatek k dovolání ze dne 04.02.2016, který byl vypracován Mgr. Dušanem Dvořákem, který prostřednictvím svého advokáta, činí k Nejvyššímu soudu ČR toto podání:

I.            Dodatek k dovolání II.:

         Důkazy naléhavosti
1.   Ústavní soud opětovně dne 3. 5. 2016 pod č. j. II. ÚS 396/16 odmítl meritorně projednat další právně přípustnou ústavní stížnost dovolatele (6) napadající nezákonnost a protiústavnost usnesení č.j. 8 Tdo 1231/2011, na které ústavní soud vůči členům výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure) už 4 roky vždy pouze odkazuje, viz č.j.  II. ÚS 664/12, IV. ÚS 4859/12, II. ÚS 1311/13, II. ÚS 289/14, I. ÚS 2431/15, II. ÚS 3196/15, přestože jsou doloženy důkazy o hrubém porušení práva OSN, Evropy a EU včetně práva na život a zákazu mučení. Viz příloha s usnesením ÚS.


2.   Dovolatel žádá připojit k dovolání důkazní přílohy zaslané  občany a dovolatelem v březnu, dubnu a květnu 2016 na elektronickou podatelnu NS, který tyto podání vždy evidoval pod č.j. 0 Tdo 323/2016.


3.   V příloze je žádost dalších cca 200 občanů o naléhavé a veřejné (ústní) projednání předmětného dovolání z důvodu ochrany života a zdraví nejen dovolatele.


4.   VSZ Olomouc dne 9.5.2016  č.j. 1 VZN 702/2013 opětovně (od roku 2009) předalo důkazy o nezákonném jednání KSZ Brno a KSZ Olomouc při šetření podezření ze spáchání zločinů prostějovskými OČTŘ dle §§ 149 a 401 TZ, tedy státním zastupitelstvím, jejichž nezákonná činnost byla doložena důkazy a byla napadána nepravdivost tvrzení KSZ Brno, že spáchané zločiny s důsledky na životech konkrétních označených občanů (členů výzkumu) kdy projednal Nejvyšší soud, viz http://vrchni-statni-zastupitelstvi.blogspot.com/


5.   Nejvyšší státní zástupce opětovně neshledává důvodnost vydání pokynu obecné povahy, i když jsou mu na důkazech od ledna roku 2011, kdy nastoupil do funkce, doloženy nejen výše označené tragédie a hrubé porušení unijního práva, ale i nezákonné jednání policie při měření obsahu THC v konopí a určení vzorku, ze kterého má být obsah účinné léčivé látky kvantifikován. Viz rozhodnutí NSZ ze dne 7.4.2016 č. 1 SIN 21/2016 a rozhodnutí nejvyššího státní zástupce dne 24.4. 2016 č.j. 1 SIN 104/2016, ve kterém je doloženo, že označení SZ odmítli vydat stanovisko, který ze zcela odlišných postupů policie při měření obsahu THC v jednotlivých krajích je zákonný a přijmout opatření, které zastaví nezákonnou činnost policie. Viz http://nejvyssi-statni-zastupitelstvi.blogspot.com/


6.   Policie ČR dne 5. 5. 2016 čj. PPR-12251-4/ČJ-2016-990140 doložila důkazy, viz http://ministerstvo-vnitra.blogspot.com/, že Kriminalistický ústav a policejní pracoviště pro analýzy omamných a psychotropních látek jsou zapsány jako znalecká pracoviště již od 80 let minulého století. O to zarážející je pak skutečnost, že policejní „experti“ nemají k měření obsahu THC v konopí žádnou právní normu jako je např. norma unijní, určení vzorku konopí k měření, jak bylo doloženo, provádějí zcela odlišně při vědomí zcela odlišného obsahu tří zákonných definic vzorku konopí dle § 2 písm. d) ZoNL a legalitě pěstování a zpracování konopí bez hlášení po vstupu do EU v roce 2004. Jak lze doložit např. z nedávného veletrhu Konopex v Ostravě dne 6.-8. 5. 2016, daná situace je policií zneužívána, viz ČTK/ČT a protesty vystavovatelů veletrhu Konopex na http://respekt-blog.blogspot.com/



7.   Vláda ČR opětovně odmítá vydat informace týkající se vládních vyhlášek pro trestní právo oprávněných vydat dle § 289 TZ, kdy v důsledku neexistence informací nebo neexistujícího a vysoce kreativního výkladu, končí občané v soukolí trestních řízení, viz stížnost a žádost o přezkum ze dne 11. 5. 2016 na rozhodnutí vlády dne 5. 5. 2016 č. 7776/2016-OPP na http://predseda-vlady.blogspot.com/


8.   SUKL a ministerstvo zdravotnictví odmítá vydat informace týkající se doložení garance kvality konopí pro výzkumné a léčebné použití. Z doložených informací lze dovodit, že neexistují nebo nejsou odpovědnými využívány odborné instituce, které by vyhodnotily požadavky na jakost konopí ve smyslu konopné vyhlášky č. 221/2013 Sb., resp. 236/2015 Sb., viz rozhodnutí SUKLu ze dne 3.5.2016 č.j.131589/2016 a 9.5.5.2016 č.j. 137717/2016 a MZDR 29148/2016-4/MIN/OVA ze dne 3.5.2016 a MZDR 29148/2016-3/MIN/OVA  ze dne 10.5.2016 na  http://ministerstvo-zdravotnictvi.blogspot.com/ Připomeňme, že vyhláška neoprávněně monopolizující od roku 2013 celkem 4 především vysoce omamné holandské genetiky konopí firmy Bedrocan č. 221/2013 Sb. byla notifikována v naléhavém řízení vyhrazeném katastrofám jako byla např. metanolová kauza (dovolatel, jak je v odkazu doloženo, žádal v roce 2012 registrovat k léčbě 18 genetik konopí)! Přestože dovolatel vedl správní řízení s ÚOHS a SUKLem kvůli tendru na konopí do lékáren a neúspěšně dokazoval SZ a Policii ČR nezákonnost tendru, korupci, pletichy a extrémní neodbornost SUKLu/SAKLu, ani ÚOHS  dodnes nemá vůbec ponětí, kdo činí kontrolu kvality konopných drog pro léčebné použití, jak uvedl dne 2.5.2016 2.5.2016 č.j. ÚHOS-V0079/2016/IN-18623/2016 /440/Pšk, což je doloženo v odkazu na  http://konopar.blogspot.com/ V odkazu je rovněž doloženo, že se o věc začal zajímat Nejvyšší kontrolní úřad (2.5. a 4.5.2016 č.j. 211/16-NKU190/393/16 a č.j. 211/16-NKU190/404/16)


9.   Soudem určená lékařka MUDr. Dagmar Přikrylová podala opětovně návrh na ukončení ochranné léčby dovolatele a dne 10. 5. 2016 při veřejném zasedání stejně jako znalec MUDr. Jiří Švarc uvedla, že pěstování a zpracování konopí je nechorobné a dovolatel není nebezpečný sobě nebo svému okolí. Přesto OS Olomouc dne 10.5.2016 pod č.j. 5 Nt 111/2016 rozhodl o povinnosti dovolatele podrobit se opětovně - od roku 2012 celkem 8 - znaleckému zkoumání! Důkazy, že předchozí soudem určení znalci vědomě zfalšovali posudky na dovolatele, kdy namísto zkoumání duševního stavu v hrubém rozporu s § 107 tr.ř. řešili právní otázky a důkazy, OS a OSZ Olomouc nebral vůbec v potaz a odmítl se – stejně jako policie – tímto porušováním trestního práva zabývat. Viz příloha s přípisem advokáta.


10.        Dne 8. 5. 2016 podali členové výzkumu podnět předsedovi ústavního soudu a ministru spravedlnosti na zahájení kárných řízení s označenými soudci a státními zástupci a pracovníky odboru dohledu, kteří – viz bod 1 – vědomě porušují právní řád s tragickými dopady na občany a státní rozpočet. Dne 12. 5. 2016 podal předseda dozorčí rady asociace výzkumu předsedovi ÚS návrh na určení lhůty k projednání stížnosti na nevhodné chování ústavních soudců výše označených ústavních stížností, neboť předseda ÚS i přes stížnost na průtahy stížnosti ze dne 28. 12. 2015 vůbec nereagoval, viz http://konopijelek-kalendar.blogspot.cz/2016/05/predsedovi-ustavniho-soudu-ministru.html Dne 14.5.2016 podaly nevládní organizace zapojené do výzkumu společný trestní podnět ˇÚtvaru pro odhalování organizovaného zločinu za jednání soudců nejvyššího a ústavního soudu za letité nepravdy, že konopí je prekurzor apod., viz příloha. Dne 15.5.2016 byla ministru spravedlnosti podána stížnost na nešetření úředníků ministerstva spravedlnosti odboru dohledu, že vydávají vědomě nepravdivá rozhodnutí, viz příloha.



Dušan Dvořák, MMCA